زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 1:45 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 204
نویسنده پیام
stork68 آفلاین


ارسال‌ها : 214
عضویت: 17 /4 /1392


دانلود فیلترشکن برای تلگرام ؛ مراقب سوءاستفاده‌های اخیر باشید
به دلایلی سرویس تلگرام بنا به صحبت وزیر محترم به صورت موقت از دسترس خارج شده است و برای این که شما بتوانید از آن استفاده کنید ملزم به استفاده از پروکسی هستید. اما توجه کنید ! مراقب فایل‌های به ظاهر فیلترشکن و لینک‌های به‌اصطلاح پروکسی که این روزها در تلگرام دست به دست می‌شوند باشید. به‌خصوص کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی که شروع به انتشار و معرفی این این موارد کرده‌اند؛ احتمال سوءاستفاده و انتشار بدافزار و شنود ترافیک شما به همین واسطه بالاست! در کانال‌ها و گروه‌های مختلف شاهد انتشار اپلیکیشن‌های APK هستیم که به عنوان راه دسترسی به تلگرام پخش می‌شود. بنا به تجربه، تعداد زیادی سابقه انتشار اپ‌های اندرویدی آلوده به تبلیغ‌افزار و بدافزار رو پیش از این داشتند. فقط و فقط سایت‌های رسمی سازندگان این پروکسی‌ها، گوگل پلی و اپ استور قابل اعتماد هستند.با نصب بسیاری از فایل‌های منتشر شده شاهد خواهید بود که یا اپلیکیشن‌های دیگری نصب شده و یا این که بعد از نصب خبری از آیکن‌ آن‌ها بر روی لیست اپلیکیشن‌های شما نیست چرا که فقط حالت تبلیغاتی داشته است و برای حذف باید به سراغ لیست اپلیکیشن‌های خودتان بروید که البته باز هم با نام‌های بسیار گول زننده‌ای رو به رو خواهید شد.
نکته بسیار مهمفراموش نکنید ما اساسا چیزی به اسم نسخه‌ی برنامه تلگرام بدون فیلتر نداریم، چیزهایی که با این نام در حال انتشار هستند، همه بدافزار بوده و برای فریب شما با این اسامی معرفی می‌شوند.

نکنه مهم دیگر ارسال پیامک‌هایی بدین منظور است »
تصویر: https://toranji.ir/wp-content/uploads/2018/01/photo_2018-01-04_01-24-09-576x1024.jpg
به همه‌ی دوستان و اطرافیان‌ خود اطلاع بدهید که چیزی که به اسم فیلترشکن آمدنیوز و یا نام‌های دیگر اگر برایشان پیامک می‌شود، جعلی و آلوده است و در صورت نصب، به‌صورت خودکار به تمام کانتکت‌لیست‌ لینک آلوده مجددا ارسال خواهد شد تا شبکه آلودگی خودش را گسترده‌تر کند.
این روزها بیشتر از همیشه مراقب این حقه‌ها باشید
لطفا لطفا لطفا هرچیزی رو به اسم‌ فیلترشکن از هرجایی دانلود نکنید! حتی اگر دوستی ناخواسته برای شما چیزی رو ارسال کرد، قبلش دلیل ارسال رو سوال کنید. همینطور از دیگران پرس‌وجو کنید و حتی درموردش سرچ کنید که آیا همچنین چیزی وجود دارد یا امنه یا نه…ضمنا فراموش نکنید هکرها و سودجویان در چنین شرایطی، از اسامی و لینک‌های مختلف استفاده می‌کنند؛ بنابراین مهم اینه که قاعده کلی رو متوجه بشید و با تغییر اسامی فایل‌ها، لینک‌ها و عنوان‌ها فریب نخورید.

یکشنبه 17 دی 1396 - 12:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :