زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 1:08 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 206
نویسنده پیام
stork68 آفلاین


ارسال‌ها : 214
عضویت: 17 /4 /1392


دانلود رایگان برنامه عکس نوشته بسازید
توضیحات
این برنامه امتحانش رو پس داده و با بیش از 30 هزار دانلود و رضایت 90% کاربران در رتبه ده لیست بهترین برنامه های فروشی بازار قرار گرفته.
با این برنامه میتوانید جملات خود را همراه با یک زمینه زیبا تبدیل به عکس نمائید و در اینستاگرام ، وایبر ، لاین ، واتس اپ ، تانگو ، بی تاک و ... به اشتراک بگذارید. دقیقا مانند همان جملاتی که عکس آنها را بارها دیده اید و یا توسط برنامه های مختلف دریافت نموده اید ، اما این بار شما جمله و زمینه را انتخاب خواهید کرد...
روش کار با این برنامه بسیار ساده است و فقط کافیست که متن خود را تایپ و یا از محلی کپی نمائید ، عکس زمینه را انتخاب نمائید و فایل را ذخیره و به اشتراک بگذارید.
این برنامه دارای 270 پس زمینه زیبا ، 80 فونت و بیش از 150 شکلک و ترول مناسب جملات میباشد و در صورت نیاز امکان انتخاب زمینه و یا عکس از گالری شما نیز وجود دارد یعنی میتوانید عکس مورد نظر خود را از گالری انتخاب نمایید و بر روی آن جمله خود را بنویسید .
برخی از کاربران پس زمینه های خود را در فتوشاپ طراحی مینمایند که میتوانند آن را در این برنامه استفاده کنند و فقط جمله را بر روی آن بنویسند تا تمامی جملات متحدالشکل باشند.
امکانات بسیار زیاد برنامه جهت ویرایش متن شما از جمله 61 فونت فارسی و 24 فونت انگلیسی ، امکانت تعیین تراز متن ( چپ ، وسط ، راست ، بالا و پایین ) ، اندازه قلم ، رنگ قلم و رنگ زمینه ، باعث هر چه زیباتر شدن جملات شما خواهد شدنکته : فونت نستعلیق بر روی برخی از نسخه های اندروید ایراد دارد و صحیح نمایش داده نمیشود , که این مشکل از ساختار فونت نستعلیق است , اما بنا به درخواست کاربران محترم , این فونت به برنامه اضافه گردید. لذا هنگام استفاده از فونت نستعلیق مدنظر داشته باشید که ممکن است متن شما بصورت ناخوانا نمایش داده شود.فایل ذخیره شده مربع ، مناسب برای ارسال به برنامه های اجتماعی میباشد و نیاز به برش فایل نیست و در مسیر Instagram_Posts در حافظه اصلی گوشی ذخیره میگردد.امکان ارسال فایل ذخیره شده به تمامی برنامه های اجتماعی نصب بر روی دستگاه شما نیز از داخل برنامه وجود دارد و نیاز به خروج از برنامه نیست.
از جملات ساخته شده خود میتوانید در برنامه های Instagram – Line – Viber – Tango – Whatsapp – Beetalk و ارسال توسط Bluetooth استفاه نمائید.
نمونه فایلهای ساخته شده توسط این برنامه را میتوانید در پیج اینستاگرام Axneveshteh_app4you مشاهده نمائید و در صورت رضایت اقدام به خرید نمائید.امکانات برنامه:
حرکت متن با انگشت
امکان چرخش متن
بزرگ و کوچک کردن متن با دو انگشت
270 زمینه زیبا
بیش از 150 شکلک و ترول
امکان استفاده از تصاویر گالری خودتان بعنوان پس زمینه
امکان افزودن آرم و یا یک عکس بر روی پس زمینه
امکان تغییر رنگ یک قسمت از جمله
امکان تغییر اندازه یک قسمت از جمله
امکان تراز متن به چپ , راست , وسط , بالا و پایین
61 فونت فارسی
24 فونت انگلیسی
امکان ارسال مستقیم به برنامه های اینستاگرام , وایبر , لاین , تانگو , واتس اپ و ...
میتوانید تصاویر ذخیره شده را با برنامه \"عکس پازلی اینستاگرام\" بصورت چند تکه در اینستاگرام به اشتراک بگذارید :
http://cafebazaar.ir/app/Amir.Instagram_puzzle_maker/?l=fa
کلیدهای مخفی برنامه :ذخیره عکس با کیفیت بالا:
بر روی دکمه ذخیره دو ثانیه انگشت خود را نگه دارید
اکنون میتوانید عکس را با رزولوشن 1080 نیز ذخیره نمایید.
این گزینه مناسب زمینه های انتخابی از گالری است . زیرا زمینه های برنامه خودشان 640 در 640 هستند و بزرگ ذخیره کردن آنها تاثیری در کیفیتشان ندارد.
تغییر رنگ و اندازه فونت یک تکه از جمله :
شما میتوانید فقط یک تکه از جمله را با رنگ و اندازه دیگر نمایید . برای این کار آن قسمت را انتخاب موده و دکمه بستن کیبورد را فشار دهید.
اکنون رنگ و اندازه فونت آن قسمت را تغییر دهید.
دانلود

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 23:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :